Večji požari gospodarskih in industrijskih objektov, požari tovornjakov ali vlakovnih kompozicij ter požari v tunelih, so pokazali na področju MO Ljubljana v sistemu javne gasilske službe, potrebo po še enem vozilu z večjo količino vode. Prav tako smo ob poplavah ali nenadnih neurjih v preteklosti kaj hitro spoznali, da je lahko oskrba s pitno vodo kar pereč problem. Pa tudi slabša vodovodna pokritost vzhodnega hribovitega predela Ljubljane (Janče, Prežganje, Češnjice…) »olajša« odločitev o nakupu vozila s tako veliko količino vode. Vozilo je tudi vključeno v sistem t.i. portalnih gasilcev in poglavitni namen je dovoz vode ob morebitnem požaru v tunelu Golovec.
Na začetku smo se odločili da najdemo ustrezno rabljeno podvozje, saj tako prihranimo kar nekaj denarja. A zahteve so bile manj kot 100.000 prevoženih kilometrov, starost maksimalno 4 leta. Po uspešnem nakupu vozila je sledil javni razpis za izdelovanje nadgradnje. Prijavil se je le en ponudnik in tako je bila odločitev o izbiri toliko lažja.
Naziv vozila: AC 24/130
Posadka: 1+2 Podvozje: MAN TGS 41.440 8×4, letnik 2009 Dimenzije (š/d/v): 2550/8438/3265mm Nadgradnja: Euro GV-WEBO, 13.000l vode Črpalka: Iveco Magirus MPN 230 Vodni monitor: POHORJE Mirna GT 2400 – 2400 l/min, domet 45m |
Agregat: WFM 3F 7kW
Prezračevalnik: Gremlin 2, podtlačni Reflektor: FRC spectra 20.000 lumnov, mobilni Signalizacija: Whelen 295SLSE1 200W, 2x Whelen SA315, Beam 402 Airhorn, Haztec Xpert SL LED blok, Code3 XT6, Haztec 5-3745 Arrow, MOTOROLA DM4600 Lestev: tridelna raztegljiva lestev s podporniki Günzburger Steigtechnik Ostala oprema po tipizaciji GZS |